Trafiasz do firm, które NAPRAWDĘ potrzebują Twoich rozwiązań OZE? Ten przewodnik to esencja 10.000+ przeanalizowanych wiadomości sprzedażowych w branży fotowoltaiki i pomp ciepła. Zyskaj sprawdzone szablony, które zwiększają odpowiedzi o 237% i przekonują decydentów jeszcze przed pierwszym spotkaniem.
Szablon CRM pomoże Ci zaoszczędzić czas na ręcznym zarządzaniu projektami i klientami. Pełna automatyzacja procesów sprzedaży i śledzenia projektów OZE. Szybciej finalizuj transakcje, łatwiej prognozuj przychody i kontroluj terminy projektów. Zintegrowany dashboard i analiza postępów. Mozliwośc nieograniczonej automatyzacji i raportowania.
Prześwietlamy Twoją firmę OZE od środka – sprawdzamy, jak generujesz leady, jak działają handlowcy, co robisz w marketingu i z jakich narzędzi korzystasz. Analizujemy oferty, umowy, automatyzacje i cały workflow – od pierwszego kontaktu po montaż. Wyłapujemy błędy, wskazujemy luki, dajemy gotowe rekomendacje. Zero teorii. Konkretne działania, które zwiększą liczbę klientów i przyspieszą sprzedaż.
Chcesz skutecznie pozyskiwać klientów na fotowoltaikę, pompy ciepła i inne rozwiązania OZE? Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj sprawdzone strategie, narzędzia oraz gotowe schematy kampanii lead generation.
Sprawdzone metody na generowanie leadów w branży OZE
Strategie reklamowe, które naprawdę działają
Sekrety skutecznych kampanii sprzedażowych
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.