Bing Image Creator korzysta teraz z nowszego modelu do tworzenia obrazów, ma więcej sposobów tworzenia obrazów, umożliwia udostępnianie obrazów i ma nowy, świeży design. Te nowe aktualizacje zaczną być wdrażane dzisiaj na wszystkich platformach, a odświeżona strona główna wkrótce pojawi się na urządzeniach mobilnych, powiedział Microsoft.
Model DALL-E 3 PR16 . Microsoft powiedział, że Bing Image Creator używa najnowszego modelu DALL-E 3 PR16, co pozwala „użytkownikom tworzyć obrazy dwa razy szybciej niż wcześniej i o wyższej jakości”, powiedział Microsoft. Dzięki temu tworzenie obrazów jest lepsze i szybsze, a tego właśnie oczekują użytkownicy.
Więcej sposobów tworzenia obrazów. Teraz możesz tworzyć obrazy bezpośrednio w pasku wyszukiwania Bing i pasku adresu Microsoft Edge. Nie musisz już przechodzić bezpośrednio do Bing Image Creator.
Zamiast tego obrazy pojawią się na stronie wyników wyszukiwania, gdzie możesz odtworzyć, udostępnić lub zapisać obraz na później. Powinno to działać zarówno na interfejsach stacjonarnych, jak i mobilnych.
Wystarczy rozpocząć zapytanie od „utwórz obraz…”, aby wypróbować tę funkcję.
Udostępniaj obrazy. Bing ułatwił udostępnianie tych obrazów i teraz pozwala udostępniać je na większej liczbie platform mediów społecznościowych. Możliwości udostępniania są teraz dostępne na platformach mediów społecznościowych, takich jak Facebook, WhatsApp i wiadomości Instagram.
Oto jak to wygląda:
Nowy projekt. Bing Image Creator na Bing.com/create ma nowe, świeże środowisko pulpitu. Microsoft powiedział, że nowy projekt ma „minimalistyczny projekt i łatwiejszą nawigację”.
„Ten czysty i intuicyjny układ pozwala skupić się na tym, co najważniejsze – tworzeniu pięknych obrazów bez wysiłku. Ponadto możesz teraz przełączać się między trybami jasnym i ciemnym, aby dostosować je do swoich preferencji” – dodał Microsoft.
Odświeżona strona główna będzie wkrótce dostępna na urządzeniach mobilnych.
Oto filmik pokazujący to w akcji:
Dlaczego nas to obchodzi. Bing Image Creator jest teraz szybszy i łatwiejszy w użyciu i udostępnianiu. Może pomóc Ci wymyślić nowe pomysły na treści i być bardziej kreatywnym w działaniach marketingowych. Jest też zabawny w zabawie, więc wypróbuj go.